máj
23

A fehér fa padlók valamilyen rejtélyes oknál fogva mindig is a kedvenceim voltak. Nekem melegséget, nyugalmat és az otthon érzetét sugározzák. Talán ezért is szerettem bele ebbe az igazán modern és imádnivalóan szép svéd apartmanba. Az apró részletek, különleges bútorok, a hatalmas ablakok, amik rengeteg fényt engednek be a lakásba, min meggyőztek arról most is, hogy mennyire szeretem a skandináv; főleg a svéd dizájnt :) A rossz hír, hogy már elkelt, de azért álmodozni még lehet.

 

Forrás: Alvhem Makleri

A bejegyzés trackback címe:

https://skandinav-dizajn.blog.hu/api/trackback/id/tr876201017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radnaughty 2014.05.25. 21:05:08

ez - egész egyszerűen - túl fehér.

micsoda? 2014.05.25. 22:55:38

Nekem is tetszik a fehér padló. Bizonyára van oka annak, hogy délen nem terjedt el. Talán a szárazabb, porosabb levegő.Erre fele a mezőgazdasági munka sem kedvez a fehér padlójú otthonoknak:) Gondolom a festékek is mások. Londonban a ház homlokzatát is fehérre mázolják, és bírják az esős éghajlatot.
Egyébként valóban meleget sugárzóan, szép a svéd lakásbelső.

az_okoskata 2014.05.25. 23:12:22

nagyon szép. világos. napos :)

szabadnapos urulógus 2014.05.26. 01:13:06

Mielőtt a képeket megláttam volna, úgy gondoltam, hogy nekem is tetszene. De sajnos nem. Ez olyan, mint egy fekete bársony kosztüm, amit rendszeresen a tollpárnákkal egy helyen tartanak. Azok a fekete csíkok ott - nyilván némi kosszal a repedésekben - egy tragédia. De akinek tetszik, az fesse be! :(

Jolka40 2014.05.26. 08:37:55

Túl sok a funkciótlan dekoráció. Valahogy olyan, mint egy múzeum. Kivéve a gardrobot.

osvathzoltan 2014.05.26. 09:23:37

szerintem sokat dobnak a fekete csíkok a padlóban és nem véletlenül vannak ott esztétikai minőséget kölcsönöznek és a monotonitást is kiküszöböli

2014.05.26. 09:57:59

@osvathzoltan: Sőőt akár festett fekete csíkok is lehetnének de még az oldalfalról nagyon hiányolom mert így nagyon monoton
és a mennyezet is.
(haha, esztétikai minőség!)

Labancz 2014.05.26. 10:50:08

Elég vagányan kinéző, de konkrét lakhatásra alkalmatlan kégi. A fehér padló a legkisebb probléma. Annak ellenére, hogy földszinti és belsőudvari a lakás, semmi sem óv a szomszédok tekintetétől. Jó, tudom Skandináviában nem divat a függöny, de ez még nem jeleni azt, hogy a svédek kirakatban szeretnének élni. A konyha alkalmatlan arra, hogy akár két személy részére főzzenek benne. A bútorok elrendezése szép látvány a szemnek, de a praktikum konvergál a zéróhoz.
Tipikusan az a lakás, amelyik jól néz ki a fotókon, de ide max vendégségbe menne az ember, lakni soha.

osvathzoltan 2014.05.26. 11:08:37

@kobalt: ha festett lenne nem lenne jó bár már csak ez az iróniából/szarkazmusból felvetülő gondolat is elegendő volt

magyar bucó 2014.05.26. 11:46:17

Ez nem lakás, hanem kiállítóterem. :)
A fehér padló nem praktikus, ha kicsit is megkopik, akkor is koszosnak látszik, ha nem az.

az_okoskata 2014.06.07. 23:05:48

@Jolka40: erre nem is tudok mit írni. ha itt sok, akkor magyarhonban a lakásokban rengeteg :D

annamanna 2014.11.02. 18:18:45

@osvathzoltan: Azok nem fekete csíkok, szimplán rések.
Már annyi fehér padlójú lakásról láttam képet, hogy jövőre kipróbálom, lesz ami lesz. :)

osvathzoltan 2014.11.02. 18:28:39

@annamanna: Szerintem is próbáld ki.
Egyébként tudom, hogy rések, "ha festett lenne nem lenne jó ", mint írtam, egy másik hozzászólásomban.

annamanna 2014.11.02. 23:13:29

@osvathzoltan: bocs, nem vettem észre, amúgy oké :)

y09bbbb 2015.02.03. 22:08:17

Próbálok én is fanyalogni, erőltetem tényleg - de valahogy nem megy! Ez nekem úgy tetszik, ahogy van! Hogy itt nem lehet 2 emberre főzni?! Én kb. 2 m2-n oldom meg - ok, nem mindennap, ez igaz. Gondolkodás nélkül áttelepíteném a jelenlegi (egyébként szeretett) otthonom helyére!
süti beállítások módosítása