aug
15

Ma kicsit rendhagyó bejegyzéssel jelentkezem, elhagyjuk Skandináviát és a Mediterránumban kalandozunk, jobban mondva a Baleári-szigeteken.
Tanja Ting - sikeres ékszertervező - és férje Lars Bruun valamint két gyermekük egy szép napon elhatározta, hogy a jó öreg Dániát hátrahagyva a csodálatos mediterrán paradicsomba, Ibizára költözik. Meg is vásároltak egy 350 négyzetméteres és 200 éves fincát és azt gyönyörűen felújították. Az eredmény szerintem magáért beszél. 

Mivel én is imádom a mediterrán szigeteket - nem véletlenül költöztem én is délre - ez a ház közel áll hozzám. Tanja saját oldalát is érdemes megnézni, nagyon ízléses és érdekes

Jöjjenek a képek:

Forrás: Bolig Liv

A bejegyzés trackback címe:

https://skandinav-dizajn.blog.hu/api/trackback/id/tr356605221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2014.08.16. 22:51:41

Tényleg jól néz ki, elfogadnám. Érdekes a padlózat, semmi szőnyeg. Nekem a csillár nem odavaló, "ízlések és pofonok" .
süti beállítások módosítása